SHIPPING

PENHANTARAN DAN PENGAMBILAN TERUS DI BUTIK

Perkhidmatan Penghantaran Yang Disediakan

 Malaysia dan Singapura ⇒ Ninjavan Malaysia

Negara lain ⇒ DHL Express

Tempoh Penghantaran

Semenanjung Malaysia ⇒ 3 – 5 hari bekerja

Sabah & Sarawak ⇒ 5 – 7 hari bekerja

Penghantaran Antarabangsa ⇒ 10 hari – 14 hari bergantung perlepasan kastam 

(Nota: Penghantaran mungkin mengalami kelewatan jika berlaku cuaca yang buruk atau permasalahan daripada pihak perkhidmatan penghantaran)

Penghantaran Gagal

Pihak perkhidmatan penghantaran akan menghantar ke alamat yang anda nyatakan dalam borang Check Out. Pihak Penghantaran akan menghubungi anda jika terdapat permasalahan ketika proses penghantaran dilakukan. Pihak penghantaran akan melakukan 2 kali penghantaran jika penghantaran kali pertama gagal. Penghantaran yang gagal, item pembelian anda akan dikembali ke kami. Bagi penghantaran kedua, anda dikehendaki membayar kos penghantaran tersebut.

Jejak Kesan Tempahan

Pihak kami akan memberikan Nombor siri jejak kesan perkhidmatan penghantaran yang digunakan melalui applikasi Whatsapps di nombor telefon yang anda nyatakan dalam Check Out. Pihak penghantaran juga akan menghantar email ke anda mengenai maklumat penghantaran. Sila semak detail anda di sticker penghantaran yang dihantar ke hantar dan sebarang perubahan maklumat, boleh maklum terus menerusi whatsapps tersebut.

Pengambilan di Butik

Jika anda mahu membuat pengambilan terus di butik, anda perlu menandakan di pilihan Self Pickup sebelum tekan butang Place of Order. Pengambilan hanya di BUTIK SITIMURNI sahaja. Pihak kami akan memaklumkan anda menerusi whatsapps jika tempahan anda sudah sedia di ambil.

Tempoh Penyediaan Tempahan

Tempahan anda akan disediakan dalam tempoh 3 hari bekerja. Jika item tersebut Pre Order, item tersebut akan tersedia mengikut tarikh dinyatakan dalam makluman Pre Order. Jika anda tidak mendapat sebarang makluman daripada kami dalam tempoh dinyatakan, anda boleh merujuk ke pihak khidmat pelanggan kami.

REGISTER